jag vill ha vinter !

man skulle kunna säga att solen skiner utanför fönstret,.... men då skulle jag ljuga..... Det regnar ! BLÄÄÄÄÄ!!!!! Regn är heeeelt okej, när man inte ska ta sig ut i eländet,... eller när man känner att  man behöver rensa tankarna med en prommenad,... det rensas bättre om de regnar,... enligt mig....

men idag ska jag till Carina,... å jag vill ogärna se ut och känna mig som en dränkt katt när jag kommer dit....

ska sätta på mig ansiktet, å lite mer kläder,.... fina nya jackan, och sen ska jag ta mig till tunnelbanan,.. för att åka 1station å byta till buss hehe ... vägrar gå långt idag =P

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback