en lördag fylld med fotboll

trelleborg - AIK, jag hoppas och tror att gnaget spöar halvdanskarna.... själv ska jag se matchen med AP och J hemma hos en av deras polare. Ska möta upp dem straxt innan 4, gummorna ska nämligen på popaganda innan... men sen ere match ! Tjohoo!!!!

Innan dess ska jag ha kommit på vad jag ska ha på mig, vilket inte är helt lätt när de mesta ligger i tvätten....*suck*  å vädret gör de inte lättare,.... just nu är de 17´C  ute, men de blåser, å kvällarna är rätt kalla så här års.... FAN att inte jackan passade,.. den hade löst hälften av mina problem..... Hoppas på att den större kommer i veckan,... å att den passar.... den är visserligen brun, men de kan ju funka de me.... det är iaf värt ett försök,... den svarta i större storlek skulle inte kunna levereras förns i november,.. å jag har ingen lust att vänta så länge,.... särskilt om de visar sig att den storleken inte heller passar.... men jag tror att den bruna kommer funka =)

Nu ska jag kolla lite på TV, kan tänkas att de blir göteborg-djurgården på 4 sport,.. damallsvenskan....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback