sjuka...

Nu har turen kommit till mig... hade hoppats på att slippa, men icke. Jag är förlyld, kanon förkyld.

Vi firade in det nya året hemma, tillsammans med Dannes mamma. Vi åt gott och drack gott, pratade och hade det allmänt trevligt.
Lördagen kom, och vi gjorde så lite som möjligt. tills det var dax att åka till Dannes pappa och äta middag. Trevligt och god mat, men både jag och Danne kände av förkylningen. så det blev tigit sorti, och sen en natt med onda halsar och magar ur funkition....

Söndagen kom vi knappt ur soffan... men vi var tvugna att ta oss ner till centrum för att köpa mjölk, nässpray och snus... Sen låg vi i varsin soffa å kollade på TV/Film.

Alvin är hyffsat pigg, och äter. Han känns lite hängigare än vanligt, och äter inte riktigt lika mkt som dagarna innan... men om det är för att han är sjuk eller för att han är inne i en utvecklingsfas, det låter jag vara osagt.... Så länge han är nästan sig själv och kissar och bajsar så tänker jag inte bli orolig och åka till sjukan. Visserligen kräks han och är lös i magen,... men som sagt,.. han är så gott som sig själv, så jag tänker inte bli orolig.

Just nu ligger Alvin på sin filt och pratar med babygymmet... han pendlar mellan glad, arg och nästan ledsen.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback