pigg och produktiv

Efter en natt med hyffsad sömn för både mig och Alvin är vi nu uppe i hyffsad tid, och är hyffsat pigga...

Jag har fått på både mig och honom kläder, satt igång tvättmaskinen, och ska snart plocka ner tvätten från igår. Känner mig otroligt produktiv.
Alvin leker i gymmet och är ännu så länge nöjd med det,... får se hur länge det varar.

Känner lite att jag borde plocka undan nu innan vi ska ner och möta upp min mormor, som kommer för att hjälpa mig med Alvin, så att jag kan få klart i tvättstugan, det ska bli så skönt att få allt rent.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback