NetOnNet x 2


Jag tog mig till netonnet med SL, hade med mig min mobil i förhoppningen att de skulle ta in den å försöka laga den.... det blev bättre än så =)

Tjejen i servicedisken skrev tillgodo på mitt garantikvitto, jag åkte hem med mobilen och kvittot. Kom hem matade Alvin och mig, klädde på oss igen bytte från liggsats till bilstol, gick ner till Danne och åkte tillbaka till NetOnNet. Samma tjej i disken, så jag slapp förklara en gång till. Fick mitt tillgodokvitto, och gick in för att leta en ny mobil.

Jag som egentligen inte vill ha touch-mobil valde ändå en rosa från samsung, ett märke jag inte heller ville ha.
Jag har nu suttit å försöker bli bekant med mobilen, det går hyffsat, men absulut inte superbra.

Men jag känner mig nöjd.


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback