Allsvensk premiär

Alvins premiär på Råsunda är nu alvklarad. Han höll sig lugn hela matchen igenom, han åt, han sov och protesterade inte alls när jag placerade hörselskydden på honom.

Nästa gång tar vi med oss pappa Daniel också.

Jag stod emot frestelsen att köpa med mig mat hem, och svängde istället ihop en pastagratäng.... Alvin somnade i vagnen och leker nu på golvet, men ska även han snart äta mat... ikväll ska han även få bada.

Jag hoppas att han orkar vara vaken tills Danne kommer hem så att de får umgås lite i alla fall. Men sen får han gärna sova hela natten, så att vi vuxna får lite egen tid.


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback