rastlös men orkar inte

de blev någon extra timmes sömn, innan jag satte igång med städningen... som jag nu har tagit en liten paus i...

Jag har varit duktig och tvättat fönstren i vardagsrummet (når hela vägen upp från golvet = ingen pall behövs) så nu ser man ut igen... haha, näe riktigt så illa va de ju inte, en det är onekligen skillnad. =)

jag har dammsugit vardagsrummet, och borde snart fortsätta med resterande rum. Vill gärna hinna med att våttorka golven oxå,... samtidigt som jag någonstans inte vill hinna med allt idag, då har jag ju inget att göra sen.... JA jag har sjukt svårt att göra ingenting under längre peripoder....

Jag överväger att ta mig ner å handla lite növdändigheter på Willys, men vet inte om det är en bra idé med tanke på att vi bor på en höjd,... Så de får nog vänta tills Daniel kan hjälpa till med släpandet.. =P

Ska ta tag i resterande fönster i alla fall, måste passa på nu när det inte regnar... och jag vill ha de klart innan bebisen kommer.

Men innan jag gör någonting så ska jag äta mat.


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback