no pain no gain ?

hemma idag igen,... och tur är det.

Jag har sovit näst intill ingenting inatt. Fick typ tvinga mig att gå in å lägga mig i sängen. Kände mig inte direkt trött, men kände samtidigt att jag inte kunde spendera fler timmar i soffan.

La mig i sängen, tog upp boken och fastnade såklart i den. Försökte släcka, bara för att straxt vakna till av att Daniel fick SMS, och hade på upprepade signaler.... jag lessnade när det pipit för 5ggn. Ställde om från upprepade till en signal. Men nu va jag ju vaken, så de blev en sväng till med boken, och ett par vändor till på toa....

Vet inte riktigt när jag släckte för natten... men jag har snurrat rätt mkt under natten, så det har inte blivit många timmar sömn. Det är ju inte helt okomplicerat att vända på sig så här i slutet av graviditeten.

Sovit ordentligt har jag egentligen inte gjort förns Daniel åkt till jobbet.

Däremot ringde han å väckte mig straxt efter 8... så nu är jag vaken, med sprängade huvudvärk och en rygg som inte samarbetar.

På agendan idag står trots det onda, tvätta kläder.

Bebiskläderna ska tvättas, och självklart våra egna kläder.

Ska även börja packa BB-väskan, inte för att jag hoppas på att det sätter igång på måndag, men för att det faktiskt känns som att jag vill ha de klart, NÄR det är dax. Jag vill dessutom få lite pejl på om det är något jag saknar, till mig eller bebisen.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback