inför bebis

nu har jag jobbat färdigt.

I alla fall på Max för ett par månader framåt. Min rygg pallade inte den här sista veckan, förmodligen är det avsaknaden av sömn som gjort att ryggen gör ont.

Den här helgen har jag inga direkta planer, Daniel ska lägga golv, kanske att en kompis kommer över, beror helt på henne.

Idag ska jag tvätta de sista bebisgrejerna, som måste tvättas. Jag ska även börja packa väskan, så att Daniel bara kan plocka med den OM det sklle behövas.

Bebisen är fortfarande otroligt livlig, och det känns inte som att den fixerat sig, vilket ju är bra inför måndagens vändningsförsök. Samtidigt så kan de ju vara så att bebisen vägrar lägga sig med huvudet neråt, vilket inte skulle förvåna mig det minsta...

Skulle det vara så att liten inte vill lägga sig rätt, så blir det planerat snitt, vilket såklart är att föredra, före ett akutsnitt om något går fel nu på måndag.  Med planerat skulle man hinna fixa det absolut viktigaste innan, som bilstor och sånt (vagnen är fortfarande inte hemma).

Det jag måste strula med för att få ner i väskan är schampo, balsam och duschkräm, som jag måste få ner i små flaskor, vägrar nämligen släpa på stora flaskor. Måste även se över om jag har några skivor att bränna...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Magnus

Annars kan man ju bränna skivorna samma dag precis innan man åker in till förlossningen som vissa andra :-)

2010-09-10 @ 11:37:11
Postat av: Sara (jag)

haha ja så kan man ju såklart göra... Ska försöka komma ihåg att ringa när de typ är dax att börja krysta oxå... =P och inte att förglömma, be om tårgas ;)

2010-09-10 @ 17:08:05
URL: http://sholmen.blogg.se/
Postat av: Carina

Jupps, meducin är det bästa! haha.

Skönt att liten bestämde sig att samarbete. =O)

Många kramar

2010-09-13 @ 08:43:28
URL: http://calisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback