en produktiv dag

Igår fick vi hem vagnen =) Den är lika fin som jag hoppats =) Även Danne är nöjd med både funktionen och färgen =)



De va ju inte helt okomplicerat att få hem den från centrum, där vi hämdade ut paketen.... men det gick. Jag hade hellre haft bil eller en kärra att dra paketet på.... Daniel är lite mindre realist, och ska såklart bära paketen... (19kg + 15kg) Det tog sin lilla tid, och jag fick även rätt i att vi borde ha haft bil eller kärra... =P

Vi hade knappt kommit in hemma innan paketen öppnades ;) så jag tror att vi båda var rätt spända på att få se vagnen mer än på bild, kunna klämma och prova hur den känns.

Vi är supernöjda !

När väl vagnen var ihop satt hade latmasken i Daniel gått å gömt sig,.. så då åkte vi iväg å lämnade lite grejer hos hans pappa, och sen till K-rauta för att köpa silicon för att kunna sätta upp skåpet i badrummet.

Att ett skåp skulle göra skillnad hade vi fattat, men det blev bättre än vi trott =)  Så  nu känns badrummet mindre belamrat =)

Alla mina hårprylar, fön, plattång, curler, och en massa krämer står nu på ena hyllan i skåpet. På den andra hyllan har bebisens prylar flyttat in. Där ligger några blöjor, handdukar, och sen ska det fyllas på med andra nödvändigheter.

Under skåpet har vi tvättmaskinen, med skötbädden ovanpå.


Vi har fått hem vagnen, och skötbädden är på plats.


Så nu får bebisen komma när den vill =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback