borde jag få panik nu ?

  • saknar byxor/boddys med fötter på till bebisen
  • skulle behöva någon tjockare tröja till liten
  • har nästan ingenting i svart/gult
  • har fortfarande inte köpt en skötbädd eller något annat till blöjbyten

Jag skulle såklart behöva en hel del mer kläder till liten.... men jag vill inte köpa för mkt innan vi vet vad de är för en lite person, mer än det jag redan kan konstatera, att det är en livlig och bestäm/envis liten.

Jag skulle behöva ta mig till barkarby för att köpa lite till blöjbytena, skulle vilja ta mig till spånga för att kika på Erikshjälpen och rosa&blå för att hitta kläder och kanske lite annat. Jag skulle vilja ta mig till Solna för att kika i seconhand affären på Råsundavägen...

Det som hindrar mig är ryggen och pengar.

Nu hoppas jag innerligt att måndagens vändningsförsök inte sätter igång något som gör att bebisen kommer redan på måndag. Jag har så smått börjat ställa in mig på att risken för planerat snitt är överhängande, men jag vill helst slippa de.

Främst vill jag hinna klart hemma innan den här lilla bebisen kommer.
Vagnen är försenad, så den har ännu inte kommit, den är på väg från fabriken, men innan jag får den så ska den packas om hos leverantören.

Paniken har ännu inte infunnit sig,... men lite orolig börjar jag såklart bli.... Skulle bebisen komma innan vagnen så får vi lösa det då. Får väl låna en bilbarnstol så vi kommer hem från BB om inte annat...

Men viktigast av allt är såklart att bebisen är frisk när den väl kommer, oavsett om det blir med snitt eller vaginal förlossning.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Gumman, vi har en bilbarnstol om ni behöver. Sen så ska vi ner till ullared nästa helg, något du vill att vi ska köpa?

Sen ska du ju plundra bland Wilmas gamla kläder?! om ni har tid på söndag så skulle vi kanske kunna fixa över kartongerna hit?! Annars så kanske vi kan kolla om vi får hjälp av anders och så kanske ni kan komma över någon kväll nästa vecka?! kramar

2010-09-09 @ 19:23:11
URL: http://calisblogg.blogspot.com
Postat av: Carina

Sen kommer jugge till helgen kan be att han tar med bärselen. you need it?

puss o kram

2010-09-09 @ 19:26:15
URL: http://calisblogg.blogspot.com
Postat av: Sara (jag)

Carina: Ja de vore super om Jugge kunde ta med sig den =)



Jag hoppas på att vagnen hinner komma, men annars lånar vi gärna stolen tills vi får våran.



Ja vad kan man inte köpa på Ullared... =P sparkdräkter har vi inga alls... annars kan jag inte komma på något direkt... men hittar du något så gör de ju ingenting ;)

2010-09-09 @ 19:40:55
URL: http://sholmen.blogg.se/
Postat av: Carina

Okey, i´m on it! =O)



Då tittar jag lite på ullared...



vad säger du om att rota igenom Wilmas gamla kläder?



puss o kram

2010-09-09 @ 22:30:50
URL: http://calisblogg.blogspot.com
Postat av: Sara (jag)

Absolut alla hennes kläder är ju inte rosa och lila ;) Rotar gärna =)

2010-09-10 @ 10:45:35
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback