långa dagar

De blev en lång dag igår, men en riktigt trevlig sådan =)

Jag vaknade runt 8, och kände att de inte ens va lönt att ligga kvar å dra sig... lika bra att ta tag i dagen och göra sig redo för Carinas och Virres besök =)

Tjejerna kom vid lunch, och vi hade de riktigt trevligt =) De blev en hel del snack, om allt från barn till ekonomi, och boende.

Virre drog iväg till jobbet, medans vi övriga slappade i soffan, och väntade in Daniel som skulle komma från jobbet. Jag kände att lite frisk luft skulle behövas, så jag och Carina klädde på oss och Wilma och knatade ut en sväng. Min kära sambo stannade hemma, och fick i uppgift att påbörja middagen =)

Vi hade som vanligt trevligt, men då alla var lite trötta blev de en förhållandevis tidig kväll. SÅ vid 9 klädde vi oss och körde sedan hem familjen Hallander.

Planen för idag är ingen ännu så länge... men min förhoppning är att vi tar oss ut i solen. Jag vill få lite fina höstbilder innan det blir för sent. Men ännu så länge är jag ensam uppe... funderar på att väcka sjusovaren och få lite fart på dagen...

Jag har ju faktiskt varit uppe sedan 8... även idag... =P

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback