sen kväll...

ojoj idag blir det vist sen sängång... det hör inte till vanligheterna hemma hos oss längre....

Jag slocknar mellan 20-21 normalt... men inte idag....

D ligger ute i soffan och kollar på TV (top gear) kul uppenbarligen, för de skrattas ordentligt....

För er som kanske undrar så mår vi bra allihop. Jag mår bättre än förväntat, vilket ju är kul =) Hoppas att det håller i sig....

Jag har på allvar kommit in i rutinerna, med att jobba från 06.30 måndag - fredag =) De e precis lika skönt som jag trodde =) såklart segt på morgonen.... men de e de värt...

Jag trivs med jobbet, och mitt liv =)

De fina är att mina timmar syns på lönen oxå =P kommer ha en "riktig" lön framöver, ingen megastor,.. men ändå en som man kan betala räkningar, leva på OCH spara pengar, vilket ju behövs nu inför framtiden.

Många inköp kommer vi klara oss ifrån... men de kommer ju kosta en hel del pengar ändå....

Det sköna nu är att vi är klara i klädkammaren, och har nu inga kläder kvar i sovrummet.

Nu ska vi bara styra upp resten av sovrummet, få ner skrivbordet i källaren och lite sånt... så kommer de bli kalasbra !

Balkongen tar sig även den så sakteliga...

men nu är det sovdax... jag måste ju faktiskt orka upp imorn till jobbet...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback