helg på riktigt !

Igår insåg jag att jag har jobbat min första normala vecka på evigheter, och att jag har helgen ledig. Det var fredag och jag kunde ta helg som alla andra =) Helt underbart ! Att det sen kommer vara så hela sommaren gör de ju inte sämre =P

Åkte iväg till Barkarby med Thessan (svägerskan) skulle byta en konsol på Bauhaus och även ta en sväng på IKEA =) De va riktigt trevligt. Sen åkte vi hem till oss och käkade, Daniel hade lagat ungsbakad kassler med annanas och gorgonsola och till det bulgur, riktigt gott vart de, och en trevlig kväll.

Idag är det städning på schemat, ikväll ska vi till Vårberg och fira Virre som fyllt 25 sen vidare för att sitta vakt på varvet...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback