de går bra nu.

Det har gått riktigt bra så här långt med mina nya uppgifter på jobbet =) Inte för att jag trodde att de skulle blir några problem... annat än med burarna... och de är oxå där som problemen är...

Vi har så otroligt trångt där vi tar emot varor så de går precis in en bur på sina ställen... inte helt optimalt kanske... men så är det... burarna går in och klarar jag de inte själv så får jag be om hjälp, för till råga på att det är trångt så är det även ojämt golv och lite uppförsbacke....


Men som sagt so far so good =) Inga problem att ringa till leverantörer heller, men de har jag ju aldrig haft å andra sidan =P

Imorgon är en otroligt spännande dag... =)

Men innan vi tar itu med den, så är det fotboll...

Westermalm möter Östermalm på Östermalms IP

Jag hoppas på en bra match, och såklart vinst för ( "oss" ) Westermalm.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: linnea

hej, fin blogg! har du gjort all design själv? :)

2010-05-08 @ 11:34:44
URL: http://neapeaa.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack så mycket ! Japp designen är min egen, bilderna och bakgrunder i den likaså. =)

2010-05-08 @ 17:27:53
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback