vill jobba 100%

Sitter just nu å glor på dumburken.... de är egentligen inge roligt på tv,... men de är ju rätt normalt... jag tycker i regel att de bara är skit på tv. Jag har typ helt slutat att följa serier, vilket gör att Daniel oftast har makten över fjärkontrollen.... nu är han på jobbet, å jag ska snart göra mig klar att åka iväg till mitt jobb.

Är som vanligt astrött, trots att jag sovit hela natten.... men jag märker att jag blir tröttare å segare när jag har oregelbundet schema.... å de gå utför fort..... förra månaden jobbade jag 07-15 måndag - fredag å de va absolut inga problem. Den här veckan och resten av månaden jobbar jag mest korta pass (11-14) å absolut inte varje dag.

Jag avskyr värkligen de passen... de är för korta... samtidigt så är de några timmars betalt.... men såklart vill jag jobba 100%  jag mår bättre av det, daniel mår bättre av det, ekonomin mår bättre av det, hemmet mår bättre av det.

Så nu gäller det att söka jobb som en dåre !

Ska få i mig lite mat, sen ska jag ta å klä på mig... funderar seriöst på att gå lite längre än till Rissne tunnelbana.... de e ju faktiskt fint väder ute.... =)




Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback