svårt val men ändå så lätt...

att sälja mitt årskort känns mer än jag trodde de skulle göra.... de va sjukt jobbigt att inte vara på matchen igår... att veta att jag dessutom kommer missa typ alla matcher i år gör de inte bättre.... =(

att Kattis köpte kortet gör det samtidigt lättare,....

Jag hoppas kunna kolla på en del bortamatchen med gummorna istället.... inte alls samma sak, men så mkt billigare.

Jag var helt enkelt tvungen att sälja kortet, hur ont det än gör.

Jag får helt enkelt se de så att jag har annat att se fram emot, som faktiskt är viktigare och mer avgörande för mitt liv.... än att se AIKs matcher på Råsunda. Underbart jobbigt och underbart roligt på samma gång.

Jag hoppas bara att jag inte tappar mina gummor på kuppen....

Ser galet mkt fram emot helgen om 2 veckor när de e tjejmiddag hos Camilla =) Ska bli sååå kul !!!!




Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback