fix och trix helg

I helgen har vi gjort klart i klädkammaren, å de blir så sjukt bra ! Är så nöjd att jag va envis med hur jag ville ha de,.. =P den enda kompromissen jag gått med på är att vi ska ha trädbackssystem längst ner på ena sidan istället för hyllor hela vägen... å de kommer bli super bra =) Hela klädkammaren är målad vid, väggarna, taket och golvet är nu vitt, å genast så känns de större.

vi har en del kvar att köpa, 3 trådbackssystem, och ett par hyllor, och belysning.

Igår skulle vi  till min moster, men va på tok för tidiga, så vi passade på att ta en tur på Rusta och Jula oxå när vi ändå va i krokarna. De blev en ny duschdrapperistång, duschmunstycke å lite annat smått å gott =) Hittade en bra och hyffsat billig balkongmöbel oxå,... men de får vi köpa nästa löning tror jag.... ska ju börja med inredning av balkongen snart, så de lär bli en del kvällar och dagar på balkongen i vår och sommar =) förmodligen även i höst =) Vi ska även ta tag i källarförrådet, de ska rensas, en del ska slängas, annats säljas men framförallt så ska de organiseras.

Men de får vi ta om några veckor, en ny fix och trix helg helt enkelt =) Älskar sånna, vi hinner umgås bara vi två.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback