en bra dag =)

Umgicks med min mormor igår, å de va riktigt trevligt =) brukar faktiskt vara de.. men de vart lite stressigt att först tvätta å sen åka till Skärholmen....men de gick bra,.... Vi käkade lunch från Alhambra, kycklingbröst och kycklingfärsbiff med klyftpotatis =) supergott ! Sen åkte vi till Bredäng där vi fikade å pratade en massa....
Runt 16 åkte jag hemåt, å istället för att ta tunnelbanan hela vägen hem (via centralen) så åkte jag till Liljeholmen, å tog 152an mot Bromma flygplats, bytte till buss 512, vid ankdamsrondellen, straxt efter 17 va jag hemma å underbara Daniel lagade mat =) med lite assistans från mig =P
De blev korvstråganoff med champinjober, purjolök och vitlök... *mumma*

Sen låg vi i soffan å mös, kollade lite på Hemnet =) alltid lika kul.... sen gick vi å la oss å jag sov straxt efter 22....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback