dagen då allt gick sönder,... typ...

Fy fan vilken jobbig dag !!!! Jag var ohyggligt trött imorse, mkt pga att både Daniel och liten har kört armbågar och knän i mig.... men men jag kom iväg till jobbet iallafall, med öm nacke och tungt huvud... Kom till jobbet, och kände bara att jag ville gå hem direkt... kroppen var inte alls med på noterna,... Trots att jag bara fick två burar i leveransen idag, så tog den sin lilla tid,... Ryggen ömmade, knäna ömmade, magen var spänd till tusen, och jag blev andfådd av minsta lilla ansträgning...*suck* Jag hoppades såklart att dagen skulle flyta på utan intermezzon, så jag kunde smita hem tidigare... men ICKE! Hissen gick sönder, den slutade helt enkelt att gå, bara så där... Strykjärnet gick även de sönder, grillen gick halvt sönder.... Så de har varit allt annat än frid och fröjd på jobbet.... Jag tog på mig att försöka lösa hissproblemet, först själv, när det inte gick så ringde jag reparatören.... Han kom så småningom, och fixade problemet, vad nu det var... säkert något super duper enkelt... men men.... Grillen blev oxå lagad... antagligen en säkring som gått,.... Ett nytt strykjärn införskaffades.... Lunchen var otroligt lugn, och de va snudd på att man inte riktigt kunde hitta på nått att göra.... men så klart var detta bara lugnet före stormen, som kom vid 14 och pågick när jag slutade och gick hem... 1-2 timmar senare.... Nu är jag hemma, och har tagit mig en välförtjänt och behövlig dusch,... jag har även flyttat på lite skohyllan i hallen, så den står numera i klädkammaren, och det finns nu plats för barnvagnen i hallen....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Åkte förbi med bussen runt kvart över tre och det såg ut att vara fullt inne på max.



Har vagnen kommit än?



kramar

2010-07-27 @ 19:32:34
URL: http://calisblogg.blogspot.com
Postat av: Sara (jag)

japp de va knökat då... full rulle och ingenting uppfylld eftersom hissen varit trasig... =/ de va typ lika mkt folk när jag gick hem straxt innan 16...



Näe vagnen har inte kommit ännu, men det är en leveranstid på 4-6veckor....



kram

2010-07-28 @ 11:42:39
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback