Så va de då min tur.....

 

  • Oooont !
  • Obehagligt!
  • Skapar problem!
  • Störande!

Visdomstanden nere till vänster har börjat komma fram....


Fick gå hem tidigare från jobbet idag =) 2 timmar tidigare =) Riktigt skönt! Normalt sett så brukar jag inte vilja gå hem tidigare, men med tanke på hur trött jag är, piggare idag dock.... men de säger inte så mycket egentligen...

Har lyckats få bort mitt pass fredag natt oxå =) så om jag får bort mitt pass lördag natt *hoppas hoppas* de måste gå! Så åker jag upp till Fjätervålen =)


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback