pressent till en 6åring...

måste ta mig till sumpan, eller solna idag... Min kusin fyller 6år på lördag, så på söndag ska vi dit å fira henne.... jag går på natt skiftet fram till lördag, så om jag ska handla något så böra jag göra det idag.... frågan är bara vad....helst skulle jag ju passa på att köpa nya gardiner hem oxå... men prio ett känns ändå som Astrid.... har däremot ingen aning om vad jag ska köpa....

Har ingen direkt lust att åka iväg själv å shoppa,.... de e så fruktansvärt träligt....

har jag tur så kanske Daniel har lust att åka till Barkarby... där finns ju lite mer affärer at välja på....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback