ensam vecka....

Nu har älskling åkt upp mot Särna, för att åka skidor i en vecka.... Jag saknar honom redan =( Hade varit så skönt att komma bort,.... men nu blir de inte så.... jag får helt enkelt ta ut mer semester i sommar =) 

Idag ska jag träffa mamma inne i stan, vet inte vad vi ska göra.... men jag antar att vi kommer börja med att äta något.....

måste göra mig klar nu för att hinna....

i veckan kommer jag jobba kväll och natt,... så jag kommer vara totalt assosial.... just so you know...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback