en natts sömn

inatt har jag faktiskt sovit ganska bra.... visserligen gick ja inte å la mig förns runt 02, men jag vaknade inte mitt i natten... sov under 2 täcken , å de va riktigt skönt... inte så mkt för att jag frös, utan de va bara skönt. Hela jag låg under täcke, oavsett hur jag låg =)

Jag kan inte säga att jag är utvilad, men jag känner mig iallafal inte som en zombie...

Nu ere dax å göra sig klar att åka till jobbet, måste dusha å greja, för håret ser för tääskigt ut....
jobbar middag idag, 16-23. imorn är jag ledig, så är min tanke att jag ska hinna iväg till sumpan en sväng och även städa undan hemma.... de borde jag hinna med.... de e väl de enda som är bra med att Daniel inte är hemma.... jag behöver inte vara klar med mina grejer till han kommer hem, utan kan dra ut på dem så mkt jag vill.... för när han kommer hem så vill vi umgås, har ju inte så himla mkt ledig tid samtidigt....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback