en liten kärleksförklaring

Efter 8års vänskap slog blixten ner på två ställen samtidigt.
Jag är mer kär än någonsin och känner mig mer trygg än någonsin.
Vi har kul tillsammans och kan prata om allt.
Det känns helt fantastiskt att ha hittat "hem".
2009.05.30 är dagen då vi blev tillsammans.
 
  I oktober flyttade vi in ihop på riktigt, jag har inte ångrat mig en sekund.
  Jag trivs otroligt bra med tillvaron, och mitt liv.
  Självklart längtar jag tills vi har en egen familj, och jag kan ibland drabbas
  av en känsla att alla andra blir gravida och får barn, men inte jag/vi... 
 
  Men jag vet att våran tid kommer, och vi har trots allt bara varit ett par
  sedan i somras. Nu får vi njuta av varandra, tids nog får vi oxå snusa bebis. 

  Jag har funnit mannen i mitt liv, och det är inte alla som får uppleva det.

 Jag Älskar dig Daniel !!

Jag och Älskling på Carina och Daniels bröllop. Fotograf Virre.

Tack för att du vill vara en del av mitt liv!


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback