för mycket att göra, eller för få timmar på ett dygn...?

fy va jag är dålig på att uppdatera här.....

anledningen till det är att jag är helt slut i både kroppen å knoppen...

jag har ju jobbat otroligt varrierade tider på sistone, plus då att jag har försökt att hinna följa med å umgås med Daniels familj, vilket ressulterat i många vakna timmar / dygn och få timmar sömn / dygn, å de har satt sina spår... jag har otroligt svårt att somna, värre än vanligt.... å skulle jag nu ha turen att somna i tid, så vaknar jag runt 02.30 - 03.30  å kan inte somna om på minst 1 timme, VARJE GÅNG!!!!

jag känner mig som en sombie, å folk runt mig märker av att jag inte är på topp,.... jag är lätt irriterad, trött, förvirrad, disträ... ja allt som egentligen är tecken på utbrändhet..... jag har mått illa, haft galet ont i huvudet ( på gränsen till migrän), jag har ont i lederna.....

Idag sa kroppen ifrån,.... jag har inte sovit en blund inatt, trots att jag har legat skönt, å skänt mig riktigt nere i varv, så har jag inte somnat,.... somnade från de att Daniel åkte till jobbet, till de att min klocka ringde straxt efter 8..... låg kvar i sängen å kände bara att jag inte alls mådde bra..... gick upp å la mig på soffan, illamåendet från natten gör sig åter påmint, å lagom till jag ska klä på mig så är de bara att inse,....
jag ska inte jobba idag....
Ringde jobbet, å min RC svarar, å jag får ordern att stanna hemma å kurera mig....
de känns inte alls kul att sjuka sig så nära inpå att passet börjar, men va ska man göra.. jag jobbar med livsmedel, å serverar mat....
Dessutom så är de här något som varit på G ett tag..... jag behöver ledigt, när jag nu ska ha tid med de.... ?
men de får väl bli när Daniel åkt vasaloppet,... 

Då kan vi ta å åka på den där kryssningen som han fick i julklapp.... å bara mysa =)
visserligen så kommer jag behöva vara ledig 2 helger i februari...men de e ju synd att kalla det "semester". Vi ska på bröllop och Daniel ska åka vasaloppet, å jag tänker inte missa något av de....

Till bröllopet så har jag nu hittat två klänningar som ska provas.... jag minns ju hur de va i somras, när Carina å Daniel gifte sig,.... de va sjukt svårt att hitta klänning.... men de e väl fördelen med vinterbröllop,.... de finns en massa klänningar att välja på, som passar på bröllop, eftersom de varit nyår =)

Satt hemma hos Carina å Daniel å kollade på nätet, å hittade dessa två på Haléns, så de är beställda... återstår att se hur de sitter på mig =)

   

Nu ska jag återgå till att göra ingenting....
eller kanske försöka få i mig en kopp kaffe....

Vi hörs å syns !

Till mina underbara vänner:
Jag har varit urusel på att höra av mig, men anledningen är densamma som ovan... jag har helt enkelt inte fått tiden att räcka till ens till mig själv....
Jag lovar bättring! Snart blir det tjejmiddag så ni får se hur jag bor =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Jag har förstått att det varit något. Du har verkligen inte känts som ditt vanliga jag! Så kurera dig rejält nu så vi får tillbaka vår älskade Sara och inte Superwoman som du ibland tror du är.. =OP Puss



Ser fram emot tjejmiddagen! =O)

Många pussar och kramar till min tjej!

2010-01-08 @ 19:37:05
URL: http://calisblogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej vännen! Jag är inte den bästa på att höra av mig heller men jag har inte velat ringa dig heller för du har inte verkat rikigt som dig själv och då är det bättre att du hör av dig när du mår bättre så jag inte pressar dig. Ta hand om dig och så hörs vi när du är "back on track". Kramar i massor!! /Camilla

2010-01-10 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback