på hemmafronen intet nytt

Fy va jag är dålig på att uppdatera... !

Jag har egentligen bara jobbat å varit sjuk om vartannat.... så jäkla trist ! Alla mina krafter går åt till att jobba, när jag väl kommer hem är jag helt färdig å vill egentligen bara gå å lägga mig.... Har lagt mig runt 21 varje kväll, å somnat inom 1 timme. Går upp när klockan ringer straxt innan 06.00 kollar lite på nyhetsmorgon, klär på mig å åker till jobbet....

Den här helgen har vi tagit de lugnt, vilket onekligen behövs ! jag var sjuk i fredags, åkte till jobbet å åkte hem igen,... jag var yr och de flimrade stundtals för ögonen,... de fungerade när jag bara satt ner.... men så fort jag började röra på mig så kom lite av yrseln tillbaka.... å eftersom jag måste stå upp hela dagen så va de inget alternativ att vara kvar på jobbet.... jag åkte hem å sov mer eller mindre hela dagen....  igår mådde jag bättre men kände mig fortfarande sliten.... å idag mår jag ännu bättre.... men de är som sagt riktigt skönt att ha en helg utan planer..... visserligen ska vi iväg till Thomas å Melissa om några timmar.... men de va inget planerat utan bara spontanfika =)

Imorgon är det åter till jobbet... å jag hoppas innerligt att jag inte behöver vara ute å dela ut flyers.... så kallt som de e nu, så lär jag inte ha någon känsel kvar i fötterna.... å jag lär väl dra på mig ännu en förkylning..... vilket jag inte riktigt har råd med....

Har sökt en del jobb oxå =) Å jag hoppas att någon hör av sig så jag får komma på intervju å ännu mer på att jag får jobbet.... skulle vara så skönt med en fast inkomst, å inte som nu, när jag inte har en aning om hur många timmar jag kommer få..... från en månad till nästa....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback