kontorstider är fantastikt !

Har nu jobbat en hel vecka 07-15, å idag 07-10 och jag kan bara konstatera att DET ÄR UNDERBART!!!!
Vist jag gillar inte att gå upp svintidigt, medans de forfarande är beckmörkt ute.... men de slår att jobba så att man kommer hem lagom tills det ljusnar, bara för att gå å lägga sig....

Jag älskar att jobba normala tider ! Nu kommer jag dessutom ha varje helg ledig =) från jobbet alltså... =P
Jag har kommit hem å faktiskt haft hela kvällen hemma =) Vi har kunnat umgås som normala sambos gör... fick jag välja så skulle jag alltid jobba så här =) Så nu har jag spenderat några timmar på metrojobb å hittat ett par riktigt intressanta jobb =) nu ska jag bara få Daniel att fixa så att jag kommer åt nätet även från min dator, så jag kan skicka iväg mitt CV,.... för just nu så kommer jag inte in på routern med min,... så jag lånar hans dator å där finns inte mitt CV eller något annat som jag behöver för att dels registrera mig fullständigt på jobbsökar sajter på nätet, och/eller skicka iväg ansökningar på anonser.

Imorgon ska vi på bröllop =) ska ha den här klänningen på mig =)




Nu ska jag ta itu med klädhögarna från igår när vi tvättade, och sen ska de städas här hemma ...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback