jobba med feber...

Fy fan va de e segt att jobba med feber!

Jag har gjort de några pass nu...problemet är att febern kommer först under dagen... alltså inte på morgonen. De e skitjobbigt ! Kroppen vill lixom inte alls samarbeta.... Jag är visserligen lite förkyld, åså, men absolut ingen anledning  till att stanna hemma... 

Jag har varit mer eller mindre förvirrad hela dagen... har inte haft koll på vad som ska delas ut å humöret är därefter....

Kom hem å la mig på soffan.... å där ligger jag fortfarande.... ska ta å duscha å hoppas på att jag blir lite piggare av det.... för jag skulle behöva gå ner å handla lite.... saknar en del basvaror hemma....

Vet inte alls om jag orkar, men men vi får se....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback