2:a dagen hemma

Är hemma även idag.... =( så jävla tråkigt..... Men jag insåg igårkväll att de inte ens va lönt att försöka ta sig till jobbet.... Daniel satt i kallingar å t-shirt å tyckte de va varmt.... (balkonf dörren va dessutom öppen) jag satt med långärmad tröja, mysbrallor å tofflor, å frös, men enligt honom va jag varm som en kamin..... de betyder vanligtvis feber, dessutom va jag otroligt trött, de brände innanför ögonen, å att röra på sig va ett STORT projekt.

Under natten har jag ömsom svettats, ömsom frusit..... å nu ligger jag på soffan å orkar inte ta mig för något annat....

Får se hur jag mår ikväll, mår jag inte bättre så blir de inge jobb imorn heller....

men de e ett senare problem..... nu ska jag vila, vila å vila.... en dusch känns som en bra idé oxå....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback