så mycket att göra, så lite tid

Det blir ju inte alltid så mkt tid över när man är hemma med en liten kille...

Den senaste veckan har gått sjukt fort ! Vet inte riktigt vart dagarna tog vägen,... förra vecka gick även den i flygande fläng....

Alvin har varit lite smådålig, gasig mage, och även lite förkyld.... inget som oroat mig egentligen, han har ätit som vanligt men sovit lite mer och framförallt varit mer klängig än tidigare... Det är ju inte säkert att det har att göra med varken magen eller förkylningen, det kan ju vara så att han är inne i en period av snabb utvecklig och tillväxt....

I måndags när vi kom hem från Christer, och firandet "lilla julafton" märkte vi att ena däcket på vagnen var trasigt. Jag mailade till företaget vi köpt av, och får nu hem ett nytt =) Tur att vi hade garanti på fabriksfel, de enda som krävdes nu var att jag fotade och skickade bilderna till dem.

Idag har jag och lilleman tvättat, så nu har vi rena kläder =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback