nu äre slut...

ojojoj Äntligen är även denna Jul över...
missförstå mig rätt...


Jag har haft en superhelg!
Julafton blev kanon !


Vi började julaftonen hos min moster i Vårberg... Lunchen intogs och alla var nöjda och glada.
Alvin fick för första gången sitta i en riktig barnstol, och var solskenet självt under lunchen. Kalasbra alltså !
Efter lunchen skulle fikat dukas fram, jag satt med Alvin som nu oxå ville äta... =P Lagom till Kalle stog fikat på bordet, och alla bänkade sig för att bara ta de lite lungt, sjunga med och prata.

Hos oss kommer tomten efter Kalle, men innan middagen... så även i år..... Tjejerna fick såklart en hel drös med klappar, och Alvin var nog inte långt efter.... Vi vuxna fick även vi lite klappar, men inte i närheten av så många som kidsen.

När tomten lämnat, alla klapparna öppnade och en del även invigda, tyckte vi att det var dax att röra oss mot nästa anhalt. Sagt och gjort, vi laddade batterierna i bilen, Alvin sov, och blev skitarg när vi kom fram till Dannes moster... Lilla-grisen var super über trött, så han va rätt gnällig under middagen...  Maten var supergod ! Känner att det va riktigt skönt att slippa ännu mer julmat =)

25e gjorde vi absolut ingenting, annat än att vi tog en prommis ner till Willys och handlade.

26e stok kalkon på menyn hos Christer. Vi tog vägen via IKEA och inhandlade lite nödvändigheter, som barnstol och lite annat.

27e styrde vi åter stegen till söderort, men nu till Bredäng för att äta mat och fira min moster som fyllde år.

Idag 28e har jag och Alvin bara varit hemma, han är helt i ofas med sig själv, dygnet och typ allt och alla.



Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback