trött

fy fan så dåligt jag sovit inatt !!! Har de inte varit för varmt, så har de varit för kallt... riktigt jobbigt.... Danne har inte heller sovit så bra,....jag känner ju att jag skulle behöva sova ordentligt för att få bort förkylningen...

idag ska jag ta mig ner till centrum/willys för att testa kroppen... ska dessutom iväg till BM =) ska bli kul att se hur det växer, och om alla värden fortfarande är bra. Men innan jag ska dit ska jag diska undan, plocka ur diskmaskinen och om jag hinner ta å rensa lite mer bland papprena som legat på skrivbordet, och nu ligger på byråerna i sovrummet, i väntan på att sorteras in i pärmar och sånt.

Måste sätta fart nu, måste ju känna efter om jag kan jobba imorn oxå... för att veta de måste jag röra lite på mig...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback