Trevlig kväll

Jobbade 2½h igår oxå, och kände mig som överkörd av tåget när jag var klar.... Det var fullt ös hela tiden, vilket det ofta blir när det är ståhej i "kungsan". KOm iväg från jobbet straxt efter 15, åkte hem för att göra mig redo för kvällen i Huddinge.

När jag kom hem hade min älskade sambo varit superduktig ! Han hade varit iväg till IKEA och köpt ett DVD ställ, satt ihop det och ställt in filmerna =) gissa om bra överaskning ! Dessutom hade han köpt en sån där barnsäkerhetspryl till spisen, som han själv råkade ta sönder när vi flyttade in.
Även badrummet hade blivit städat =)

Så gissa om det var kul att komma hem ! =)

Tack älskling !!!

Vi tog de lite lugnt och ställde oss sen att steka alla kantareller som han köpt dagen innan....  dryga 2kg hade vi att steka, och sedan frysa in. Självklart unnade vi oss varsin macka, rostat bröd med kantareller *mums*

Vi åkte iväg till Camilla och Rickard för inflyttningsfest i deras nya hus. Det är en del att göra i huset, men potential finns att få det riktigt bra  =) Vilket det säkerligen kommer bli, om jag känner Camilla och Rickard rätt =P

Super trevligt att träffa alla ! Särskilt kul att träffa Anna och Janet =)

Vi åkte hemåt runt 23, tror jag..... för att dråsa i säng,...

Nu är Danne iväg på träning, så idag blir det till att finula hemma för min del.... ska fortsätta med organiseringen av DVDer, och papper i bokhyllan...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback