klibbigt och blött...

Jobbade även idag... men fy fan va de inte kändes kul...

Trots att jag sov bättre inatt, än föregående nätter, så kändes allt super jobbigt !

Sen har det bara fortsatt i den stilen... Den här dagen är visserligen inte den värsta jag upplevt.... men den har fan inte varit rolig.

Jag började jobba 07:00, inget konstigt med de, å egentligen inga konstigheter på jobbet heller... men sen har de bara gått utför. Jag skulle ha gått på lunch när Natta kom upp klockan 11, så blev de inte. Jag var på väg att gå, när det kommer in en massa folk som vill ha mat. Eftersom de två andra som jobbade öppning var iväg på rast, va de bara att stanna kvar, se till så att vi som va uppe var placerade på bästa sätt.... De löste sig ganska bra, och vi fick ut mat i rätt hyffsad takt. Precis när jag har gjort min mat, och ska gå iväg, kommer nästa storm av gäster..... bara att glömma lunchen och stanna kvar..... Jag kom inte iväg på lunch förns 12,.... kändes ju lite jobbigt, för då är det bara 2h kvar....
Att mitt humör var nere vid fotknölarna behöver knappt nämnas.....

Efter lunchen var de bara att gå upp å köra igen... jag kände mig redan som överkörd av tåget, och värre blev de....*suck*

Jag är såååå glad att jag inte jobbade längre än till 14 idag, för de hade jag knappast orkat.

Nu är jag hemma å slöar i soffan,.... Jag har plockat in alla mina rena kläder, sedan vi tvättade igår =) Så skönt att ha rena kläder igen... De va ju ett tag sedan vi tvättade =P Tanken var att vi skulle tvätta i tvättstugan igår, men jag måste ha missat att boka tiden för när vi kom ner så hade vi ingen tid bokad. Vi bokade en tid på tisdag istället, så då får vi tvätta resten. Jag kände mig totalt misslyckad som missat att boka tiden, och gick runt och surade ett tag... Tur att jag har en förstående sambo som låter mig ge upp ett tag, och sen plockar ihop bitarna och gör mig glad igen =)

Tack hjärtat !!!!

Han tog tag i tvätten, med lite instruktioner från mig. Så vi fick varsin maskin tvättad iallafall, underkläder och lite annat som var viktigt.

Rätt skönt att tvätta hemma, man behöver inte passa tiden, när maskinen är klar tar man bara ur den och fortsätter sedan med annat =) Men även i fortsättningen kommer de bli en hel del tvättande i tvättstugan. Jag tycker helt enkelt för bra om att ha manglade sängkläder =P

Nu ska jag njuta av att det är fredag =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback