då har det startat....

Fy fan ! Nu har det börjat.... förvärkarna... *suck*

Tror ju inte att jobbet gör det bättre... att liten envisas med att köra upp benen under revbenen och pressa utåt gör det ju inte skönare direkt....

Det fina i kråksången är dock att detta betyder att förlossningen faktiskt närmar sig... vilket ju kan vara bra att komma till insikt med  =P "värkarna" ger med sig så fort jag slappnar av genom att typ sätta mig ner...så de e ju skönt.

Fick även schemat för september, och det visar sig att Joel minns att jag bad om korta pass de två första veckorna, för att sedan gå på ledighet =) Jag kommer jobba tisdag-torsdag 11-14 I LOVE IT!!!  Tidigare har dessa pass känts totalt meningslösa, men nu så här i slutet på graviditeten är de helt underbara !

Jag känner att jag kommer orka köra mina pass, samtidigt som jag inte behöver ha typ ångest över att sjuka mig, om det skulle behövas. Det är märks ju inte lika mkt om 3h passet försvinner, som om något längre pass gör det. Så det är bra för både mig och mina kollegor =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback