uppe med tuppen idag....

Har inte alls sovit bra inatt,... delvis på grund av täppt näsa.... jag vaknar en hel del av att jag har så galet ont i halsen för att jag inte kan andas genom näsan... vet inte om det är förkylningen eller om det är pollen... känner ju av pollen redan, men jag har ju varit kanon förkyld ett tag så de e svårt att veta vad som är vad.

Idag ska jag iväg till vårdcentralen och få recept på nässpray mot allergin. De ska bli så skönt ! Känner att jag faktiskt är ute i tid i år, inte som annars när det blir panik för att man knappt fungerar som människa bara för att pollensäsongen är i full fart.

Men innan jag ska dit så ska de städas och fejjas hemma. Borde egentligen tvätta fönstren också men det får bli en annan dag, för först måste jag köpa fönsterputs. Ska även köpa nytt att göra rent golvet med. De känns inte som att det blir rent med moppen,... så de får bli nån ordentlig borste "mormor style". Men en del ska ju gå att få rent idag,...

Tänkte även passa på att njuta av solen på balkongen :) de e helt fantastiskt att sitta där och känna värmen, redan innan solen lyser direkt på. En av fördelarna med inglasad balkong =P

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback