min helg

min helg börjar nu... =P

den här veckan blir ju otroligt kort för min del... jag jobbar korta pass och bara måndag, torsdag och fredag... men med tanke på att jag jobbade 6 av 7 dagar förra veckan och även hela helgen, så är det skönt att nu vara ledig i två dagar... Ska fixa lite hemma, sånt som inte hunnits med i helgen när de varit jobb för min del, och bilfix för D´s del...

Vaknade som vanligt av D´s alarm imorse, fick mer eller mindre sparka upp honom ur sängen... att vakna tidigare än tänkt när man ändå ska upp är en sak... men det är inte så kul när man är ledig.... jaja gick upp straxt innan 8 i alla fall.....


vet inte vad jag ska ta mig för mer än plocket hemma,... men de ger sig... 


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback