lugnet innan stormen...

Jag passar på att sova ut nu om mornarna.... för i maj är de slut med de... då kommer jag börja jobba 06:30 mån-fre men så kommer jag sluta vid 14-15 oxå =) *i love it*

Nu i april kommer jag att jobba en hel del, men inga nätter och inte heller några über tidiga mornar heller.... men de blir i runda slängar 160h så de e bra pengar =) å de är väldigt välkommet =)

Jag har nog aldrig sett fram emot att jobba en hel sommar, utan avbrott... men den här sommaren känns de faktiskt helt okej.....  eventuellt så kan man kanske ta en lång helg.... men vi får se hur de blir.....

Eftersom jag kommer gå upp så pass mkt i timmar så kommer vi oxå kunna göra klart en hel del hemma. Klädkammaren är så gott som klar, balkongen kommer vi oxå att kunna göra klart, den är ju inte riktigt lika mkt skruvande,... där ska de läggas en grön matta, och skruvas upp en vajer så vi (läs jag) kan sätta upp gardiner där... sen ska de ut möbler och lite sånt... vi funderar på att köpa en elgrill oxå, å jag vill ha ut lite grönsaker både blommor och riktiga grönsaker.... men de beror lite på hur mkt som får plats...

Vi ska ju även lägga golv i sovrummet, men vi har ännu inte hittad de golv vi vill ha,... men läggas ska de,... och i sommar måste de göras....

Sen vill vi ju ha disk- och tvättmaskin oxå... men de är de ingen panik med...


Nu i påsk blir de till att stanna hemma, jag jobbar nämligen både fredag och måndag... så åka ut till landet känns inte aktuellt.... istället blir det påsk i stan. På söndag ska vi äta middag med Anette (D´s mamma) på lördagen vet jag inte riktigt vad vi ska göra.... men de märker vi....

Nu ska jag göra mig klar, äta lite frulle å klä på mig... sen ska jag till jobbet, via systemet å köpa öl till Daniel....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback