frisk ?

de va ju själva f*n att man inte kan få bli frisk !!!

jag vaknade med TOK ont i halsen, och en mage i fullständigt uppror... så inge jobb för mig idag.... dålig mage och servera mat rimmar illa för mig....

-----

Jobbade ju igår, och kände mig allt annat än frisk, men tänkte att de kanske var för att jag varit sjuk i en vecka.... satt kvar ett tag efter att jag slutat å snackade med en kollega... hade ingen lust alls att åka hem... dessutom va de trevligt att snacka, och stolen va så otroligt skön !
Hela min kropp skrek efter att få vila efter en dag på benen....

Åkte hem å va hemma straxt efter 19, fick i mig lite käk kollade på TV å fiplade med datorn.... kände mig trött å gick och la mig redan vid halv 9,.... läste ett tag och sen tyckte jag att det var dax att sova.... det gick inge vidare.... jag kunde inte hitta en bekväm ställning, halsen började kännas irriterad, magen va inte heller överens med mig.... Tllslut gav jag upp, tog datorn, satte mig i soffan, satte på TVn och slö-kollade på El classico...

Snackade med Bettan på MSN vilket var en evighet sedan... både MSN och Bettan.... Ska hitta någon dag nu så vi kan ses =) Jag har ju inte träffat henne, magnus och Ludde på evigheter ! De har ju inte ens träffat Daniel....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback