längtar

Idag va tanken att jag skulle gå upp med Danne, å åka iväg mot Bredäng.... jag vaknade en stund innan klockan ringde, av att jag frös, hade ont i ryggen, i armen, å ja lite varstans... Förklaringen ? Danne hade snott täcket å stundtals använt mig som ryggstöd eller nått...

När klockan ringde ställde jag om larmet så de skulle ringa 30min senare, å de gjorde de,... men jag stängde av.... sen minns jag ingenting, utan vaknade ensam i sängen straxt innan 9 .... bara för att somna om igen å sova till typ nu.... =/

Jag ska fortfarande åka till bredäng,... måste bara vakna till liv först.... måste blocka ihop mina prylar lite till, för till helgen så flyttar Danne ut från Calle...... så då kommer jag förmodligen bo mest i Bredäng... visserlige bara en vecka,.... men de kommer bli en lååååååång vecka.....

Behöver jag nämna att jag läääääääängtar till flytten är klar..... Min kropp behöver få vila ut ordentligt på nätterna.

Jag längtar efter att ha alla saker på samma ställe, kunna öppna en byrolåda å ta fram de jag ska ha, eller öppna garderoben....inte som nu... rota igenom massa kassar.....

Jag längtar efter att komma hem å lägga mig i soffan å glo på dumburken en stund, inte komma hem å lägga sig i sängen, med datorn i knät....

Jag längtar efter att ha koll på vad som finns i kyl, frys å skafferi i köket, å veta att allt e vårat, slippa fundera på om de e Dannes eller Calles...

Jag längtar efter att kunna byta skor, jackor å kläder efter väder,.... just nu så har jag typ ingenting å byta till om de e kallt....

Jag längtar efter att kunna träna igen =) få tillbaka konditionen, å bygga lite muskler....

Jag längtar efter att ha mina smink, hår och krämer i badrummet, just nu har jag bara de absolut nödvändigaste....

Men mest av allt så längtar jag efter att kunna sitta i köket eller på balkongen å äta middag å frulle med Danne, å bara mysa...

Snart behöver jag inte längta längre...... 3 oktober går flyttlasset !!! sen är de bara att e gärnet med att packa upp alla lådor, å rensa, å lägga tillbaka i lådor, gå ner i källaren, å sånt..... så vi får ordning  =)


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Jag förstår att du längtar.

Jag och Daniel hjälper till vid flytten!

Ses i morgon runt 11?



kramar



(klicka på länken så kommer du till nya bloggen)

2009-09-23 @ 12:18:27
URL: http://calisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback