en skön helg

Den här dagen helgen har varit riktigt skön !

Jag å Danne har inte haft något planerat =) så vi har kunnat umgås utan att ha några tider att passa =) Riktigt skönt !

Igår tog vi de bara lugnt, gick upp sent, å sen åkte vi till hans mammas lägenhet å satt i soffan å kollade på TV å bara mös, även om jag sov mest hela dagen.... va liiiite trött efte en lång fredag....

Jag har matat Carina å Daniels katt, å typ blivit attakerad av henne när jag kommit =P men hon e gosig å rätt rolig, för hon har inte kunnat bestämma sig för om hon mest är hungrik, kel eller leksjuk *haha*

Ikväll har vi varit på middag hos Christer (Dannes pappa) riktigt trevligt =) å nu ska vi kolla på film =

Imorn är de tillbaka till vardagen, med jobb å sånt....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback