dålig sömn gör ryggen öm...

Tanken va ju att gå upp med Daniel idag, å åka till Spånga för att åka till Bredäng innan jag skulle möta Carina..... Så blev de inte.... Jag har sovit uruselt inatt, Daniel har sovit bra, å jag känner väl att de faktiskt är viktigare en dag när jag inte jobbar.... Kände direkt när hans larm gick igång, att de här kommer inte gå, jag är för trött, helt jävla groggy.... så min plan va att sova typ 1 timme till, å sen åka iväg.... så blev de inte heller, jag vaknade knappt av larmet, satta uppenbarligen på snooz, å en timme senare fattade jag att de va mitt larm som lät.... då va jag så pass vaken att jag kände smärtan i ryggen... *suck* den kommer av för liten säng, eller att Daniel tar för mkt plats i en liten säng, å att de inte går att ligga för nära för då blir de för varmt, å utan täcke är de för kallt....

så jag messade Carina å ställde in våran dejt =( känns inge kul alls.... har ju inte setts på ett tag nu,... men jag måste helt enkelt spara lite på kroppen nu,.... jag jobbar visserligen många pass, men de e inte de längsta passen, utan en hel del korta pass, som inte ger så mkt pengar.... dessutom så flyttar vi ju snart, å då måste jag vara hel, så jag kan bära flyttlådor å sånt....

men de där ger sig.... vi hinner ses så småningom.... måste typ ses imorn för jag måste ha nyckel dit, så vi kommer in å kan mata katten =) när de åker iväg ner i landet för en massa högtidligheter....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback