we´re moving in =)

Tjohoooo!!


Igår flyttade vi in de första sakerna i nya lägenheten =)

De e en del å fixa med,... men samtidigt så gör de mig inte så mkt, för då får vi lixom något att göra tillsammans, och vi får de som vi vill ha de... =)

Jag ska straxt röra mig ditåt, för att fixa med maten till imorn =) Vi måste ju mata alla våra snälla vänner som hjälper till =)

Ser faktiskt fram emot att renovera lite =) eller ganska mycket, om man lyssnar på Daniel.... =P De finns som sagt en del att göra.... men allt kostar ju pengar, så vi får se vad som blir av å inte.... å kanske framförallt när de blir av....

En sak är säker.... de ska målas väggar å tak .... så de blir troligtvis söndagens projekt....

Nu ska jag packa ihop mig själv, så jag kommer iväg nån gång...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback