trött, förkyld och uttråkad...

still sick..... =(

gck å la mig tillsammans med Danne igår, å somnade ganska omgående... då va klockan straxt efter 23,.... vaknade när Danne skulle till jobbet,.... Han är helt hopplös när de kommer till att vakna av klockan... så jag blir irriterad å väcker honom,... sen om han går upp eller inte är hans problem,... jag vill bara slippa höra klockan...

somnade om efter att ha tagit alvedon, hade galet ont i både ryggen (mensvärk) och i bihålorna.... sen sov jag till straxt efter 12, då flyttade jag mig till v-rummet å slog på TVn....

Jag har dessutom varit nere i centrum en sväng, dels för att jag skulle hämta ut fotoböckerna =) (superfina BTW) och för att jag behövde köpa nått att äta,... men även för att jag ville känna hur mkt jag orkade,... ska ju jobba imorn,... men vet inte riktigt om jag bör göra de.... ska känna efter ikväll,... sen får vi se....  jag ska jobba natt,.... å jag vet inte hur jag ska orka de.... jaja vi får se....

Nu ska jag fippla lite med ytterligare en fotobok... =) de e ju fortfarande gratis =) 

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback