njuter av tillvaron =)

Helt fantastiskt ! Jag ligger i soffan hemma  =)

Nej vi har inte köpt en,.. vi har fått Daniels pappas... å igår så körde de hem dem till oss =)
I onsdags fick vi (läs Daniel) upp taklampan i vardagsrummet.  

Jag trivs så himla bra med livet =) å nu börjar även lägenheten bli hemtrevlig =)

Jag jobbar massor, å känner att jag blir mer å mer säker på vad jag gör på jobbet... har fått stå en del i köket, å de har gått bra. Visserligen så har jag bett om hjälp när de blir för mkt att göra, å jag är osäker på vad som ska ligga på burgaren.... men jag har för mig att "man ska gilla utmaningar, men känna sina begränsningar" eller nått åt de hållet... =)

Nu ska jag ta å göra lite lunch.... ska sortera lite tvätt, å har en del annat att göra innan jag måste åka till jobbet.... jobbar 17-22 idag, å helgen jobbar jag 07-16

 

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Jobbar på tisdag... men middag låter bra. Hojta till när ni kan så ska jag kolla med vårt schema... =O) Är såååå skönt att folk ringer in mig. Jobbat en hel del på förskolan nu...

Kan ju höra någon dag! många många kramar!

2009-11-20 @ 13:21:00
URL: http://calisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback