En stor AIK:are har gått ur tiden

Under alla mina år på Råsunda och Hovet, har tvillingarna Erik och Lennart varit där.
Alla vet vilka Lennart och Erik är. Tvillingarna som alltid står sida vid sida i matchtröjor, med deras namn på ryggen, stora plasthandskar på händerna. 

För mig så ÄR tvillingarna AIK.

DN hade en bra intervju med tvillingarna, läs artikeln här 
 
Det är med stor sorg jag skriver att Lennart, efter en tids sjukdom, avlidit.

Det som ändå är glädjande är att Lennart och Erik fick uppleva SM-Guldet på plats i Göteborg, resa tillsammans med truppen, och fira med truppen på Berns.

Mina tankar går till Erik, övrig familj och vänner.
Lennart kommer vara saknad.

Erik och Lennart Olsson
Jojjes sista bild på tvillingarna. Från Guld festen på Berns. 2009.11.01

Vila i frid Lennart.


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback