de tar sig, sakta men säkert =)

idag har jag varit riktigt duktig =)

När jag väl kom upp ur sänge... =P

Jag vaknade såklart av Dannes klocka imorse... 05.30 !!! de gjorde inte han...... jag stängde av bara för att inte ens en timme senare vakna av att hans mobillarm gick igång.... återigen så vaknar inte han... eller jo... när larmet drar igång för 3e gången.....  sen gick han upp typ 30min senare... eller nått.... då somnade jag å sov till straxt efter 10... klockan 11 gick jag upp .... softade lite vid datorn, å sen åkte jag iväg till sumpan för att kolla på en lampa till vardagsrummet =)
De vart en svart i tyg =)



Bild från Elvisnings hemsida butiken finns i Sundbyberg.

Den har ännu inte kommit upp i taket, men de löser Danne när han kommer hem =)
Jag har suktat efter en sån här typ av lampa rätt länge.... men inte hittat en i rätt prisklass eller som varit rätt....
Men nu så =) De kommer bli såååå fint ! Snart har vi en soffa hemma oxå =) mysfaktorn höjs hela tiden i lägenheten.

Nu har jag dessutom roat mig med att damsuga, moppa och våttorkat i alla rum samt tassat lite möbler. Så nu sitter jag med en massa tända ljus och myser framför Förkväll.

Snart ska jag börja med maten, å snart kommer Danne hem.

Imorn och 6 dagar framåt, är det jobb som gäller för mig =)
 
Allt känns så himmla bra !!!

De e fortfarande en del kvar å köpa, som taklampor och gardiner till kök och sovrum, mattor till alla rum, dörrar till Billybokhyllan som rymmer våra (läs mina) böcker och våra DVD-filmer =)

Sen måste vi göra något åt klädkammaren, den är en typisk Svenska bostäder á 60tal med enbart rundstänger och hylla ovanför, så de e inte så mkt till förvaring.... men jag har en plan... å den är inte allt för dyr heller... men de ska göras... och köpas...

sen är de lite tavlor som ska upp, å någon bild som vi vill göra till tavla....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Låter jätte mysigt!

Saknar er enormt. Varje gång vi ska gå ut genom ytterdörren så säger Wilma "Sara?" som om hon undrar om vi ska träffa dig.



Många kramar

2009-11-17 @ 18:49:37
URL: http://calisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback