MYYYYYYS

Igår kväll var det mys i 180 !

Helt fantastiskt att man kan trivas så bra ihop !
Kollade på Man U - Barca  å käkade chips, godis å drack läsk =)

Så sjukt mysigt =)  Många skratt blir det, å även när det inte sägs så mkt känns det bra =) De gör lixom ingenting att det är tyst en stund.... Men de känns som att vi kan prata om allt, utan att det är pinsamt, eller konstigt.

Tycker så mkt om att umgås med honom =)

Sen va hans plan till en början att åka hem å sova, men så blev de ju då inte.... däremot så va de inga problem att komma upp i morse.... men då har vi fått sova ostörda i en riktig säng, å de gör faktiskt en hel del.
Klockan ringde, å vi låg kvar å mös en stund, sen vare bara att pallra sig upp, jag fixade kaffe, å sen drog han iväg till jobbet..... jag gick  la mig igen, å sooooov , till typ 10.00 , sen tyckte katterna att de va dax att gå upp,...
så nu sitter jag i soffan med datorn i knät, å lyssnar på musik =) Kan inte klaga på så mkt just nu.....  Boendet kommer lösa sig, de vet jag..... nästa vecka har jag min lägenhet tillbaka =) Ska bli riktigt skönt att komma hem, å slippa bo i en resväska.......


Jo just de, Jag har fått ett jobb... visserligen bara extra/vid behov på MAX , men det är ett jobb =) 

Nu ska jag ta å ringa mamma, å prata lite ekonomi med henne..... måste ju betala en del räkningar, å jag får pengar om 2 veckor....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Elisabeth

Grattis till jobbet gumman!!!

2009-05-28 @ 12:27:55
URL: http://www.nogg.se/elisabethpetersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback