Lycklig Lycklig!

Mitt i allt kaos så är jag lycklig!

Den här veckan har varit underbar! Jag har verkligen njutit av umgänget! De e helt fantastiskt!!!!!


Vissa delar kunde såklart vara bättre, men framför allt så kunde de vara enklare, men nu är det inte så.....

Just nu så är jag hemma hos Anna och Janet, Janet jobbar, så jag å Anna har hängt på balkongen å druckit vin =) lööööövlich!


De enda som saknas är en viss kille...... men honom få jag klara mig utan ikvall/natt..... =(

Delar av livet är underbart !

Andra SUGER!!!!!!

Men det kommer lösa sig...... de vet jag


imorn är det fotboll å de ska bli så KUL!!! Förhoppningsvis så är det strålande sol,....

Ser fram emot morgondagen och helgen som FAN!!!!!


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback